« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum.

2. Przedstawienie porządku obrad.

4. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności Rady Miejskiej w Miłosławiu w okresie międzysesyjnym.

5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady Miejskiej, oraz odpowiedzi na pytania zgłoszone na poprzedniej sesji.

7. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Miłosław za rok szkolny 2023/2024.

8. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawach:

h) ustalenia wysokości opłat za miejsca na cmentarzu komunalnym, korzystanie z pomieszczeń i urządzeń cmentarnych oraz za usługi pogrzebowe;

i) wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość i odstapienie od przetargowego trybu zawarcia tej umowy;

j) wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość i odstapienie od przetargowego trybu zawarcia tej umowy;

u) przyjęcia Programu Współpracy Gminy Miłosław na rok 2025 z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami określonymi w art.3 ust.3 ustawy z 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;

x) zmiany uchwały w sprawie określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu Strategii Rozwoju Gminy Miłosław na lata 2023-2030, w tym tryb konsultacji

9. Pytania i wnioski radnych.

10. Wolne głosy i informacje.

11. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej