Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum
2.
Przedstawienie porządku obrad
3.
Zatwierdzenie protokołu poprzedniej sesji.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady o działalności Rady Miejskiej w Miłosławiu w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady Miejskiej, oraz odpowiedzi na pytania zgłoszone na poprzedniej sesji.
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawach:
a)
zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok;
b)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miłosław na lata 2025 – 2034;
c)
uchylenia uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej;
d)
uchylenia uchwały w sprawie w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego;
e)
zaciągnięcia pożyczki długoterminowej;
f)
zaciągnięcia pożyczki na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej;
g)
trybu prac nad projektem uchwały budżetowej;
h)
zmiany uchwały Rady Miejskiej w Miłosławiu nr VII/42/19 w sprawie zasad przyznawania Stypendium Burmistrza Gminy Miłosław za wysokie wyniki w nauce lub szczególne osiągnięcia sportowe;
i)
wyrażenia zgody na nieodpłatne przejęcie nieruchomości w Orzechowie;
j)
ustalenia zasad przeznaczenia do sprzedaży nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste oraz szczegółowych wytycznych sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych;
k)
wyrażenia zgody na utworzenie i przystąpienie Gminy Miłosław do „Spółdzielni Energetycznej Gminy Miłosław”.
7.
Pytania i wnioski radnych.
8.
Wolne głosy i informacje.