« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum

4. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności Rady Miejskiej w Miłosławiu w okresie międzysesyjnym.

5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady Miejskiej, oraz odpowiedzi na pytania zgłoszone na poprzedniej sesji.

6. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawach:

c) uchylenia uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej;

h) zmiany uchwały Rady Miejskiej w Miłosławiu nr VII/42/19 w sprawie zasad przyznawania Stypendium Burmistrza Gminy Miłosław za wysokie wyniki w nauce lub szczególne osiągnięcia sportowe;

j) ustalenia zasad przeznaczenia do sprzedaży nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste oraz szczegółowych wytycznych sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych;

7. Pytania i wnioski radnych.

8. Wolne głosy i informacje.

9. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej