« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum.

4. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności Rady Miejskiej w Miłosławiu w okresie międzysesyjnym.

5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady Miejskiej, oraz odpowiedzi na pytania zgłoszone na poprzedniej sesji.

7. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Miłosław za rok szkolny 2024/2025.

8. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawach:

e) wyrażenia zgody za zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość i odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tej umowy;

g) przyjęcia Programu Współpracy Gminy Miłosław na rok 2026 z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami określonymi w art. 3 ust. 3 ustawy z 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;

h) wyrażenia zgody na zniesienie współwłasności nieruchomości stanowiących działki nr 240/3, nr 240/4, nr 241/1, nr 241/2 położonych w Miłosławiu.

9. Pytania i wnioski radnych.

10. Wolne głosy i informacje.

11. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej