Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Zatwierdzenie protokołu poprzedniej sesji.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady o działalności Rady Miejskiej w Miłosławiu w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady Miejskiej, oraz odpowiedzi na pytania zgłoszone na poprzedniej sesji.
6.
Informacja o wynikach analizy oświadczeń majątkowych składanych w 2025 roku.
7.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Miłosław za rok szkolny 2024/2025.
8.
Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawach:
a)
zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok;
b)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miłosław na lata 2025 – 2034;
c)
ustalenia wysokości opłat za miejsca na cmentarzu komunalnym, korzystanie z pomieszczeń i urządzeń cmentarnych oraz za usługi pogrzebowe;
d)
nadania nazwy drodze wewnętrznej stanowiącej przedłużenie ulicy Krótkiej w miejscowości Czeszewo;
e)
wyrażenia zgody za zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość i odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tej umowy;
f)
wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości na własność gminy;
g)
przyjęcia Programu Współpracy Gminy Miłosław na rok 2026 z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami określonymi w art. 3 ust. 3 ustawy z 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
h)
wyrażenia zgody na zniesienie współwłasności nieruchomości stanowiących działki nr 240/3, nr 240/4, nr 241/1, nr 241/2 położonych w Miłosławiu.
9.
Pytania i wnioski radnych.
10.
Wolne głosy i informacje.