Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Zatwierdzenie protokołu poprzedniej sesji.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady o działalności Rady Miejskiej w Miłosławiu w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady Miejskiej, oraz odpowiedzi na pytania zgłoszone na poprzedniej sesji.
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawach:
a)
zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok;
b)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miłosław na lata 2025 – 2034;
c)
zaciągnięcia kredytu długoterminowego;
d)
zaciągnięcia kredytu na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej;
e)
zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia regulaminu określającego wysokość stawek i szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków do wynagrodzenia zasadniczego, szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw;
f)
zmiany Regulaminu Cmentarza Komunalnego w Miłosławiu;
g)
zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu udzielania pomocy materialnej dla uczniów;
h)
wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość i odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tej umowy;
i)
nieodpłatnego przejęcia prawa własności nieruchomości położonych w rejonie Stawu Pawelskiego w Miłosławiu;
j)
przyjęcia Strategii Rozwoju Gminy Miłosław na lata 2023-2030.
7.
Pytania i wnioski radnych.
8.
Wolne głosy i informacje.