« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum.

3. Zatwierdzenie protokołów sesji:

4. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności Rady Miejskiej w Miłosławiu w okresie międzysesyjnym.

5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady Miejskiej, oraz odpowiedzi na pytania zgłoszone na poprzedniej sesji.

6. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawach:

f) przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej oraz Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej dla Gminy Miłosław na lata 2024-2028;

g) udzielenia Parafii Rzymsko-Katolickiej pw. Św. Jakuba Większego Apostoła w Miłosławiu dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku, wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków, nie będącym własnością Gminy Miłosław.

7. Pytania i wnioski radnych.

8. Wolne głosy i informacje.

9. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej