Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Zatwierdzenie protokołów sesji:
a)
nr LXVII/24 z dnia 22.03.2024 r.;
b)
nr I/24 z dnia 07.05.2024 r.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady o działalności Rady Miejskiej w Miłosławiu w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady Miejskiej, oraz odpowiedzi na pytania zgłoszone na poprzedniej sesji.
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawach:
a)
zmiany uchwały budżetowej na 2024 rok;
b)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miłosław na lata 2024-2034;
c)
diet przysługujących radnym i sołtysom oraz zwrotu kosztów podróży służbowych;
d)
ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Gminy Miłosław;
e)
wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy Miłosław na lata 2024-2029;
f)
przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej oraz Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej dla Gminy Miłosław na lata 2024-2028;
g)
udzielenia Parafii Rzymsko-Katolickiej pw. Św. Jakuba Większego Apostoła w Miłosławiu dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku, wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków, nie będącym własnością Gminy Miłosław.
7.
Pytania i wnioski radnych.
8.
Wolne głosy i informacje.