Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Zatwierdzenie protokołu poprzedniej sesji.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady o działalności Rady Miejskiej w Miłosławiu w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady Miejskiej, oraz odpowiedzi na pytania zgłoszone na poprzedniej sesji.
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawach:
a)
zmiany uchwały budżetowej na 2025 r.;
b)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miłosław na lata 2025–2034;
c)
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego przy ul. 11 Listopada w Miłosławiu oraz w rejonie stawu Bażantarnia w Bugaju, gmina Miłosław;
d)
wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty przy sprzedaży komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Miłosławiu.
7.
Udzielenie Burmistrzowi Gminy wotum zaufania:
a)
przedstawienie raportu o stanie gminy Miłosław za 2024 rok;
b)
debata nad raportem o stanie gminy Miłosław za 2024 rok;
c)
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Gminy Miłosław wotum zaufania.
8.
Udzielenie Burmistrzowi Gminy absolutorium za wykonanie budżetu Gminy w 2024 r.:
a)
przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy w 2024 r. wraz z informacją o stanie mienia Gminy;
b)
przedstawienie sprawozdania finansowego Gminy Miłosław za 2024 rok;
c)
zapoznanie ze stanowiskiem Komisji Rewizyjnej dotyczącym wykonania budżetu wraz z wnioskiem w sprawie absolutorium;
d)
zapoznanie z opiniami Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu:
-
o przedłożonym przez Burmistrza sprawozdaniu z wykonania budżetu;
-
o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia Burmistrzowi absolutorium;
e)
podjęcie uchwał w sprawach:
-
zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Miłosław za 2024 rok;
-
udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gminy Miłosław.
9.
Pytania i wnioski radnych.
10.
Wolne głosy i informacje.