« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum.

4. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności Rady Miejskiej w Miłosławiu w okresie międzysesyjnym.

5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady Miejskiej, oraz odpowiedzi na pytania zgłoszone na poprzedniej sesji.

6. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawach:

7. Udzielenie Burmistrzowi Gminy wotum zaufania:

a) przedstawienie raportu o stanie gminy Miłosław za 2023 rok;

b) debata nad raportem o stanie gminy Miłosław za 2023 rok;

8. Udzielenie Burmistrzowi Gminy absolutorium za wykonanie budżetu Gminy w 2023 r.:

a) przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy w 2023 r. wraz z informacją o stanie mienia Gminy;

c) zapoznanie ze stanowiskiem Komisji Rewizyjnej dotyczącym wykonania budżetu wraz z wnioskiem w sprawie absolutorium;

d) zapoznanie z opiniami Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu:

e) podjęcie uchwał w sprawach:

9. Rozpatrzenie projektu uchwały lub zajęcie stanowiska w sprawie:

10. Pytania i wnioski radnych.

11. Wolne głosy i informacje.

12. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej