« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Złożenie ślubowania przez nowo wybranych radnych poprzedzone ew. wręczeniem radnym zaświadczeń o wyborze.

3. Złożenie ślubowania przez nowo wybranego Wójta/Burmistrza/Prezydenta Miasta ew. poprzedzone wręczeniem zaświadczenia o wyborze.

4. Stwierdzenie kworum.

8. Wybór Wiceprzewodniczących Rady:

9. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawach:

h) zmiany uchwały Nr LXV/578/24 Rady Miejskiej w Miłosławiu z dnia 24 stycznia 2024 r. w sprawie udzielenia Parafii Rzymsko-Katolickiej pw. Św. Jakuba Większego Apostoła w Miłosławiu dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku, wpisanym do rejestru zabytków, nie będącym własnością Gminy Miłosław.

10. Pytania i wnioski radnych.

11. Wolne głosy i informacje.

12. Zakończenie sesji Rady.

« Powrót do strony głównej