Porządek obrad
2.
Złożenie ślubowania przez nowo wybranych radnych poprzedzone ew. wręczeniem radnym zaświadczeń o wyborze.
3.
Złożenie ślubowania przez nowo wybranego Wójta/Burmistrza/Prezydenta Miasta ew. poprzedzone wręczeniem zaświadczenia o wyborze.
5.
Wybór komisji skrutacyjnej.
6.
Wybór Przewodniczącego Rady.
7.
Uchwalenie dalszego porządku obrad.
8.
Wybór Wiceprzewodniczących Rady:
a)
wybór komisji skrutacyjnej;
b)
zgłaszanie kandydatów;
c)
przeprowadzenie głosowania;
d)
głosowanie projektu uchwały w sprawie stwierdzenia wyboru Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w Miłosławiu.
9.
Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawach:
a)
zmiany uchwały budżetowej na 2024 rok;
b)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miłosław na lata 2024-2034;
c)
wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości na własność gminy;
d)
powołania Komisji Rewizyjnej oraz Komisji Skarg, Wniosków i Petycji;
e)
wyboru Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej;
f)
wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji;
g)
powołania stałych komisji Rady Miejskiej;
h)
zmiany uchwały Nr LXV/578/24 Rady Miejskiej w Miłosławiu z dnia 24 stycznia 2024 r. w sprawie udzielenia Parafii Rzymsko-Katolickiej pw. Św. Jakuba Większego Apostoła w Miłosławiu dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku, wpisanym do rejestru zabytków, nie będącym własnością Gminy Miłosław.
10.
Pytania i wnioski radnych.
11.
Wolne głosy i informacje.
12.
Zakończenie sesji Rady.