« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum.

2. Przedstawienie porządku obrad.

4. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności Rady Miejskiej w Miłosławiu w okresie międzysesyjnym.

5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady Miejskiej, oraz odpowiedzi na pytania zgłoszone na poprzedniej sesji.

6. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawach:

h) zasad postępowania o udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku, wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków, nie będącym własnością Gminy Miłosław;

i) ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaka ratownika i kandydata na strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej z terenu gminy Miłosław;

j) zmiany uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy;

k) zmieniająca uchwałę NR XV/113/19 Rady Miejskiej w Miłosławiu z dnia 23 października 2019 r. w sprawie zasad udzielania, trybu postępowania i sposobu rozliczania dotacji celowej dla spółek wodnych;

7. Pytania i wnioski radnych.

8. Wolne głosy i informacje.

9. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej