Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Zatwierdzenie protokołu poprzedniej sesji.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady o działalności Rady Miejskiej w Miłosławiu w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady Miejskiej, oraz odpowiedzi na pytania zgłoszone na poprzedniej sesji.
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawach:
a)
zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok;
b)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miłosław na lata 2025 – 2034;
c)
określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2026 rok;
d)
obniżenia ceny skupu żyta do celów wymiaru podatku rolnego na 2026 rok;
e)
opłaty targowej na 2026 rok;
f)
określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2026 rok.;
g)
ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Gminy Miłosław;
h)
zasad postępowania o udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku, wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków, nie będącym własnością Gminy Miłosław;
i)
ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaka ratownika i kandydata na strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej z terenu gminy Miłosław;
j)
zmiany uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy;
k)
zmieniająca uchwałę NR XV/113/19 Rady Miejskiej w Miłosławiu z dnia 23 października 2019 r. w sprawie zasad udzielania, trybu postępowania i sposobu rozliczania dotacji celowej dla spółek wodnych;
l)
wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości na własność;
m)
realizacji programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2026;
n)
przystąpienia Gminy Miłosław do realizacji Programu "Opieka Wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2026.
7.
Pytania i wnioski radnych.
8.
Wolne głosy i informacje.