Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Zatwierdzenie protokołu poprzedniej sesji.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady o działalności Rady Miejskiej w Miłosławiu w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady Miejskiej, oraz odpowiedzi na pytania zgłoszone na poprzedniej sesji.
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawach:
a)
zmiany uchwały budżetowej na 2024 rok
b)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miłosław na lata 2024 – 2034;
c)
zmiany uchwały w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu;
d)
wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku trybu przetargowego i zawarcie umowy dzierżawy gruntu na cele związane z produkcją energii elektrycznej z odnawialnych źródeł energii - fotowoltaika;
e)
wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku trybu przetargowego i zawarcie umowy dzierżawy gruntu na cele związane z produkcją energii elektrycznej z odnawialnych źródeł energii - fotowoltaika;
7.
Pytania i wnioski radnych.
8.
Wolne głosy i informacje.