Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Zatwierdzenie protokołu poprzedniej sesji.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady o działalności Rady Miejskiej w Miłosławiu w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady Miejskiej, oraz odpowiedzi na pytania zgłoszone na poprzedniej sesji.
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawach:
a)
zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok;
b)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miłosław na lata 2025 – 2034;
c)
zmiany uchwały nr XXXVIII/232/18 Rady Miejskiej w Miłosławiu z dnia 11 stycznia 2018 w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji;
d)
określenia zasad udzielania dotacji celowej z budżetu gminy Miłosław dla stowarzyszeń ogrodowych prowadzących rodzinne ogrody działkowe na terenie gminy Miłosław, a także sposobu rozliczenia dotacji oraz sposobu kontroli wykonywania zleconego zadania;
e)
przystąpienia do sporządzenia Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Miłosław do roku 2035.
7.
Pytania i wnioski radnych.
8.
Wolne głosy i informacje.